Logohupparit ja -pipot hittituotteita

Keräilykohteiksi nousseet hupparit ja myyntihittipipot – Scancap on osa Iso- Syötteen brändiä

Hiihtokeskus Iso-Syöte luottaa Scancapin laadukkaisiin vaatteisiin ja sujuvaan palveluun. Monet Scancapin tuotteet ovat muuttuneet jo aivan olennaiseksi osaksi Iso-Syötteen näkyvyyttä. Esimerkiksi Scancapin toimittamat lasten ja nuorten laskettelutallin hupparit sekä Iso-Syötteen logopipot ovat nousseet hiteiksi, joille riittää käyttöä sesongin ulkopuolellakin.

Iso-Syötteen huippusuositussa hiihtokeskuksessa Pudasjärvellä työskentelee vakituisena alle kymmenen henkilöä, mutta talviaikaan väkimäärä moninkertaistuu. Marraskuussa alkava sesonki huipentuu maaliskuun hiihtolomaviikoille, jolloin erilaisissa töissä häärii vaihtelevilla kokoonpanoilla yli viisikymmentä henkilöä.

”Sivutoimia hiihto-opettajia, lipunmyynnin henkilökuntaa, hissinhoitajia, välinehuoltajia…”, Hiihtokeskus Iso-Syötteen toimitusjohtaja Heidi Terentjeff-Jaurakkajärvi luettelee.

Tuhansien ihmisten joukossa on äärimmäisen tärkeää, että oman talon väki erottuu ja on näin ollen  helposti lähestyttävissä. Henkilökunnan yhtenäinen vaatetus onkin tärkeä osa hiihtokeskus Iso-Syötteen imagoa ja asiakaspalvelua. Tässä asiassa Iso-Syöte on turvautunut Scancapin apuun jo vuosien ajan.

”Ainakin niin kauan kuin minä olen talossa ollut. Eikä ole aikeita vaihtaa”, Terentjeff-Jaurakkajärvi vakuuttaa.

Logopipo kuuluu sekä työhön että vapaa-aikaan.

Iso-Syötteellä on mainiot retkeilymaastot ympäri vuoden.

Airforce-laskutallin keräilyhupparit tulevat Scancapilta

Scancapin kautta Iso-Syötteen henkilökunta saa muun muassa kesätyövaatteet sekä käyttövaatteet sisätiloihin. Merkittävässä roolissa ovat myös Scancapin toimittamat Airforce -laskutallin yhtenäiset hupparit. Airforce on Iso-Syötteen lasten ja nuorten oma laskettelu- ja hengailuporukka, jota yhdistää jäsenetujen lisäksi edellä mainitut hupparit. Niistä on tullut niin suosittuja, että Airforce-kausihuppareita pidetään rinteen lisäksi yllä myös kotona ja koulussa. Huppareiden juju on siinä, että joka vuosi väri vaihtuu – näin saman vuoden airforcelaiset tunnistaa vapaallakin aina värikoodin mukaan.

”Meillä on vakituisia, monena vuotena mukana olleita lapsia ja nuoria, joille hupparit ovat aivan keräilyjuttu”, Heidi Terentjeff-Jaurakkajärvi hymyilee. Myyntituotteista Scancapin kautta tulevat myös huippusuositut Iso-Syöte-pipot, joita pitävät henkilökunnan lisäksi mielellään myös asiakkaat. ”Myyntituotteista pipot ovat meidän aivan ostetuin tuote”, Terentjeff-Jaurakkajärvi paljastaa.

Scancap on osa Iso-Syötteen näkyvyyttä

Scancapin kautta tilaaminen on Heidi Terentjeff-Jaurakkajärven mielestä aina ollut nopeaa ja sujuvaa. Hän arvostaa sitä, että tilatut tuotteet ovat laadukkaita ja valikoima erittäin monipuolinen. Mallistoista on helppo valita omiin tarkoituksiin parhaiten sopivat tuotteet. ”Sieltä saa kyllä kamppeet talveen ja kesään”, Terentjeff-Jaurakkajärvi pohtii.

Vuosien saatossa Scancapin tuotteet ovat kytkeytyneet olennaiseksi osaksi Iso-Syötteen brändiä. Pitkän asiakassuhteen tuomista mutkattomista väleistä kertoo muun muassa se, kuinka uuden erän tilaustapahtuma tyypillisesti sujuu. ”Minä laitan viestiä Jarille ja kerron että sitä samaa mitä vuonna. Jari sitten heti tietää mitä pitää olla. Tosi helppoa”, Heidi Terentjeff-Jaurakkajärvi nauraa.